Tuesday, April 22, 2014

GRADUATION CARD


Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie hele fijne Paasdagen hebben gehad. Voor veel studenten gaan de examens bijna beginnen en ik wens iedereen dan bij deze heel veel succes. Ik heb voor Maddie, de vriendin van onze zoon, een graduation card gemaakt. Ze zit in het senior year van Jacobs High School (Home of the Golden Eagles), waarvan de kleuren gold & brown zijn, dus vandaar dat de kaart in deze kleuren is gemaakt. Congratulations Maddie and Happy Graduation Day! 



De Stampin’ Up! stempelset “Blue Ribbon" is hiervoor helemaal perfect! Ook de “Typeset Alphabet Bigz” en de BigShot kon ik heel goed gebruiken voor dit kaartje.

De binnenkant van de kaart ziet er zo uit:


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!

Hugs, Laura 



5 comments:

  1. Spannende weken voor de kids maar jij gaat er zo te zien zondermeer van uit dat Maddie met flying colours slaagt, leuke kaart Laura!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Mooi kaartje ook de kleuren vind ik prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. hij is superknap stoer geslaagd ! daar zal ie vast blij mee zijn
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  4. Een mooi knallertje Laura!

    groetjes
    Marleen

    ReplyDelete
  5. Mooie kaart!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete