Monday, March 10, 2014

LENTE ... een SU scrapbook layout





Hallo allemaal! Wat een heerlijk weekend hebben we achter de rug. Het lijkt wel lente! Vandaag heb ik geen kaart om te laten zien, maar een scrapbook layout. Ik heb verschillende stempels en papier van Stampin’ Up! gebruikt. 


De Stampin’ Up! benodigdheden: 


“Do your little bit of GOOD where you are. 
It ’s those little bit of GOOD put together that overwhelm the world.”

- Desmond Tutu -

Een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Tot de volgende keer! 

Hugs, Laura 

6 comments:

  1. Super LO Laura en wat een lente is het, niet te geloven en echt genieten!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Hij is prachtig Laura, en idd wat een heerlijk weertje hebben we toch, mag van mij zo blijven.

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  3. Hoe mooi is dit weer.
    Alles past zo goed bij mekaar.
    Super leuk gedaan Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. een leuke en mooie creatie !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  5. wat een schitterende scrap is dit, echt heel mooi gedaan en ook mijn stijl want het is vooral heel strak en daar hou ik van. Liefs Caroline

    ReplyDelete
  6. Wow, dit is een prachtig lay-out!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete