Thursday, February 27, 2014

With deepest sympathy ...


Hallo allemaal! Vandaag heb ik een heel andere kaartje om te laten zien: een condoleance kaart. Hopelijk helpt het de ontvangers een klein beetje in deze verdrietige tijd. Wat is het toch moeilijk om afscheid te moeten nemen van een geliefd iemand ... 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Tot de volgende keer!

Hugs, Laura


Stampin’ Up! benodigdheden:

Inkt en cardstock: Crumb Cake, zwart en wit
Stempelset: “Morning Meadow” 





6 comments:

  1. wat een mooi ingetogen kaart..

    leuk hè de sneeuwklokjes,bij ons staan ze ook overal in de bloei..


    groetjes,gerrie

    ReplyDelete
  2. Dank je, Gerrie! Ja en de Helleborus bloeit ook al, die heb ik van jou gekregen vorig jaar.

    ReplyDelete
  3. Een mooi stijlvol kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Ja dat is zeker heel naar maar het is wel een prachtig kaartje Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  5. Ik sluit me aan bij Carla, mooi stijlvol is deze

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  6. Mooi en stijlvol!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete