Monday, September 24, 2012

Thinking of you ... a Lili of the Valley card and a tea bag holder


 
 
 
Hallo allemaal! Het is alweer maandag, het begin van een nieuwe week. Hebben jullie een leuk weekend gehad? Vandaag weer eens een berichtje in het Nederlands. Ik kan het niet laten en heb weer een "tea themed card" gemaakt, dit keer ook een tea bag holder erbij. Deze schattige Lili of the Valley stempel kwam weer goed van pas. Ik hou wel van een lekker kopje thee, al kan ik ook erg genieten van een kop koffie (het liefst een Cappuccinootje of een Senseootje) en als het kan met wat lekkers erbij, lol!
 
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Hier is het nu tijd voor het avondeten, het tijdsverschil met Nederland is 7 uur (het is hier 7 uur vroeger). Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!  
 
Groetjes, Laura
 
 
 
 
    The tea bag holder:
 
(Stempels: "Tea Time" van Close To My Heart"
Cardstock and ink: Stampin' Up, Cherry Cobbler)
 
 
 



 
 
 
 
 

3 comments:

  1. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  2. wauw wauw wauw...........wat oprachtig en je kleurt zooooooooo mooi.
    Echt een cadeautje deze kaart.

    groetjes ine

    ReplyDelete
  3. Leuk hé zo op thema werken, ik doe dat zelf ook graag, zoals onlangs met mijn safari kaarten.
    Je hebt er weer een hele mooie en gezellige thee kaart van gemaakt. Alles tot in de puntjes afgewerkt, op z'n Laura's.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete